Met ruim 100 medewerkers verzorgen wij voor circa 350 aangesloten scholen/instellingen de dienstverlening op het gebied van Personeels- & Salarisadministratie, Personeel & Organisatie, Mobiliteit, Financiële Administratie, Planning & Control, Huisvesting & Materiële Zaken en Secretariaat.
Kenmerkend voor onze dienstverlening zijn deskundigheid, laagdrempeligheid en korte persoonlijke communicatielijnen, die resulteren in een hoge mate van klanttevredenheid.
Zit de functie van jouw voorkeur er niet bij of heeft ObT op dit moment geen vacatures? Graag nodigen wij jou uit een open sollicitatie aan ons te sturen. Wij zijn oprecht geïnteresseerd om kennis te maken. Je kunt jouw open sollicitatie online indienen via vacatures@obt.nl.
Solliciteer
Voor onze afdeling Personeels- en Salarisadministratie zijn wij op zoek naar 2 nieuwe collega's voor minimaal 24 uur per week. Bekijk hier onze vacature.
Bekijk vacature
We bieden je tijd en mogelijkheden om je vitaliteit te bevorderen, denk aan een fietsregeling, een gezondheidscheck en verschillende (actieve) workshops rondom het thema vitaliteit. Alle werkplekken hebben een zit-sta-bureau.
Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden maar we vinden de verbinding met elkaar op kantoor ook belangrijk dus we zoeken altijd naar een goede balans hierin.
We bieden naast 20 dagen wettelijk verlof ook 18,5 dagen bovenwettelijk verlof en 5 dagen vitaliteitsverlof.
De scholing die voor je werk noodzakelijk is, wordt natuurlijk door ons vergoed. Je krijgt echter ook een persoonlijk scholingsbudget wat je naar eigen inzicht mag besteden aan verdere professionalisering.
We zijn aangesloten bij het ABP. Daar bouw je ook je pensioen op.
ObT, dé dienstverlener voor (school)besturen door heel Nederland, zoekt collega's die goed zijn in hun vakgebied.
Zoek jij een leuke functie bij een van onze aangesloten scholen? Als invaller of (weer) voor de klas? Bekijk hier de vele mogelijkheden.