De koppeling van de smartphone met Youforce moet opnieuw worden gemaakt. Hiervoor is het noodzakelijk om eerst de bestaande koppeling te verwijderen.
Kun je je bestaande / oude smartphone nog gebruiken?
- Ga op deze smartphone naar het menu van de PingID app (via tandwiel rechtsboven) en kies voor Apparaat ontkoppelen
- Ga naar Youforce via www.obt.nl en log in met gebruikersnaam en wachtwoord
- Je krijgt de melding 'Welkom bij PingID' in beeld. Klik op beginnen.
- Scan vervolgens de QR-code in Youforce met de PingID app op je (nieuwe) smartphone (of voer de koppelingscode handmatig in)
- Rond de activatie in de PingID app af
-> je (nieuwe) smartphone is weer gekoppeld
Kun je je bestaande / oude smartphone niet meer gebruiken?
- Stuur een mail naar helpdesk@obt.nl met het verzoek om de bestaande smartphone te ontkoppelen
-> Zodra deze ontkoppeling is bevestigd ga je verder met stap 2 van bovenstaande omschrijving